Friday, June 08, 2007

Aga tegelt on sellised lood, et midagi head siin ei olegi. Suuuht sitt tuju jne. See mossitab omaette kuskil.. Ma ka kuskil.. Midagi pole teha.. Kuulan seda faking LaFeed. Tra :S. Ise veel üritasin teda põlema panna. Aga kurat panengi. Kuulan veel mõnda aega seda lugu ja siis panengi põlema. Ses suhes, et midagi pole nagu teha.. Hmm.. Hakkan vist kas mööda adresi ringi koonerdama või siis midagi pikka kirjutama. Mingine mitte millegiks pole tuju.. Tra.. Aga ma vist Devisse.. Või siis sinna Psykekasse. Ei mäleta nagu kuidas kirjutataksegi seda enam.. Aga ses suhtes, et ma tapsin täna kaks sipelgat! Jubee! Aga see oli põhjendatud. Nad üritasid mu lauda vallutada. Okei ma ei veiderda vist rohkem. Okei.. Mingine kust ma peaks aru saama eksolee!! Mingine ega ma ei oska mõtteid lugeda! AGa okei poh. Ma vist varsti siiski magama. Kurat homme vist ei lähegi trenni ega ka võistlustele.. Faak :/. Aga mignine elan ju üle? Mingine maiviitsigi rohkem nagu kirjutada. Mõttetuu.. Nagu... Mingine.. Okeeeeeeei!! Ma lõpetan siis.

2 Comments:

Blogger DJ JoYsTiK said...

mingine... ma lihtsalt ootasin kuni sa mind enda kaissu võtad... mis ka 2 ja poole tunni pärast juhtus aga see selleks...
mingine teinekord tead siis..
ja keda sa põlema tahtsid panna?
mind?
ikka saab.. kingi mulle statoili stardikas (pakk tikke ja liiter bena) ja ma saan sellega ise hakkama!!
mingine jah...
sipelgad tahtsid reiti minna baidevei..
ja mingine eluaegne koidab!!
ook kallin!!

1:30 AM, June 09, 2007  
Blogger Cässu. said...

Ma olen tahtnud LaFee plakatit põlema panna, aga siis ata ei läinud. Et nagu jahm..
Kallin

12:31 PM, June 10, 2007  

Post a Comment

<< Home